vrijdag 2 september 2011

Nog 10 nachtjes...

Mijn eerste berichtje op 'mijn blog'. Een beetje raar vind ik zoiets schrijven wel, maar een aantal mensen gaven aan dat ze het leuk zouden vinden als ik af en toe iets zou laten horen via een blog oid. Ik neem dat 'af en toe' graag erg letterlijk, zeker met mijn grote hoeveelheid aan discipline.
Maar een van de dingen die ik wilde leren het komende halfjaar was toch wel het krijgen van discipline, dus misschien wordt dit hele blog bijhouden nog iets leuks :)
Over tien dagen vertrek ik dus, op 12 september om 10.00 zal ik opstijgen om via Houston, Texas naar Lima te gaan. Daar aangekomen zal ik een nachtje in een hostel in Lima doorbrengen en de volgende avond de bus naar het noorden nemen, de bergen in, op naar Cajamarca, waar ik het komende halfjaar zal wonen!
Vanaf nu zal ik proberen om regelmatig iets te schrijven over het vrijwilligerswerk dat ik daar ga doen (vnl met kinderen) en misschien ook een beetje over hoe het met mij gaat ;)
Voor iedereen die misschien ongerust is: niet zijn, ik ben in goede handen!

2 opmerkingen:

  1. Wooow heel verhaal!:) maar leuk om te lezen hoor, ik heb t even hardop voorgelezen hier thuis;) fijn om te horen dat alles 'goed' is gegaan:p
    Heel veel plezier en succes nog met de busreis. Nog even en dan ben je er!!!:)
    Kuss martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieffie,
    Leuk om te lezen allemaal. Nou nog een nachtje met de bus en dan ben je er.
    We zien er naar uit om weer van je te horen als je er bent.
    dikke knuffels van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen

Visitors to this page

Volgers